З 2021 года Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Дзіцячы сад №24 г. Ліды» удзельнічае ў рэалізацыі эксперыментальнага праекта "Апрабацыя рознаўзроўневага зместу адукацыі выхаванцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця з улікам прынцыпу інклюзіўнасці".

Тэрміны правядзення эксперыментальнай дзейнасці: 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 нав. гг.

Навуковыя кіраўнікі:

Лісоўская Таццяна Віктараўна, прафесар кафедры спецыяльнай педагогікі Інстытута інклюзіўнай адукацыі ўстановы адукацыі "Беларускі дзяржаўны педагагічны ўніверсітэт імя Максіма Танка", доктар педагагічных навук, прафесар,

Быліна Марына Уладзіміраўна, дацэнт кафедры лагапедыі Інстытута інклюзіўнай адукацыі Беларускага дзяржаўнага педагагічнага ўніверсітэта імя М. Танка, кандыдат педагагічных навук, дацэнт

Мэта эксперыментальнага праекта: вызначыць эфектыўнасць выкарыстання рознаўзроўневага зместу адукацыі ў адукацыйным працэсе з выхаванцамі з АПФР ва ўмовах рэалізацыі прынцыпу інклюзіі.

Задачы:

  • правесці педагагічную дыягностыку актуальнага стану і вызначыць узровень сфарміраванасці ўяўленняў і ўменняў выхаванцаў з АПФР па адукацыйных галінах "Фізічная культура"; "Дзіця і грамадства"; "Дзіця і прырода"; "Развитие речи и культура речевого общения"; "Развіцце маўлення і культура маўленчых зносін", "Элементарныя матэматычныя ўяўленні"; "Музычнае мастацтва"; "Выяўленчае мастацтва"; "Мастацкая літаратура"; "Падрыхтоўка да навучання грамаце" (у адпаведнасці з узростам);
  • распрацаваць перспектыўна-каляндарнае планаванне выхавання і навучання выхаванцаў з АПФР па адукацыйных галінах вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі з улікам вынікаў педагагічнай дыягностыкі;
  • апрабіраваць рознаўзроўневы змест адукацыі выхаванцаў з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця па адукацыйным галінам вучэбнай праграмы дашкольнай адукацыі;
  • вызначыць умовы прадуктыўнай рэалізацыі рознаўзроўневага зместу з улікам прынцыпу інклюзіі ў адукацыі выхаванцаў з АПФР.

ФОТАСПРАВАЗДАЧА 2022/2023 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД

"Апрабацыя рознаўзроўневага зместу адукацыі выхаванцаў

з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця з улікам прынцыпу інклюзіўнасці"Изображение

ДА ДНЯ МАЦІ

 

ВОСЕНЬСКАЯ ЗАБАВА

ГУЛЬНЯВАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ

 ПРАЦОЎНАЯ ДЗЕЙНАСЦЬ

ВЫЯЎЛЕНЧАЕ МАСТАЦТВА (КАНСТРУЯВАННЕ)

НАВАГОДНІ РАНІШНІК

 

ВЫЯЎЛЕНЧАЕ МАСТАЦТВА (ЛЕПКА)

ВЫЯЎЛЕНЧАЕ МАСТАЦТВА (АПЛІКАЦЫЯ)

 

РАНІШНІК 8 САКАВІКА

ФОТАСПРАВАЗДАЧА 2021/2022 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД

"Апрабацыя рознаўзроўневага зместу адукацыі выхаванцаў

з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця з улікам прынцыпу інклюзіўнасці"Изображение

Наведванне гісторыка-этнаграфічнага музея “Вытокі”

дзяржаўнай установы адукацыі "Сярэдняя школа № 12 г. Ліда"

ИзображениеИзображение

 

Дзень маці

ИзображениеИзображение


Изображение

Изображение


Изображение

 

Зімовыя забавы

ИзображениеИзображение

Навагодні ранішнік

ИзображениеИзображение

Выяўленчае мастацтва (канструяванне)

Изображение

Изображение

Агарод на падваконніку

ИзображениеИзображение

Изображение

Заняткі з настаўнікам-дэфектолагам

Изображение

Изображение

 


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

Изображение


Изображение

Изображение


Изображение

Изображение

Выяўленчае мастацтва (маляванне)

Изображение

Изображение

Ранішнік да 8 сакавіка

ИзображениеИзображение

Изображение