Графік правядзення кансультацый
у групе інтэграванага навучання і выхавання
дзяржаўнай установы адукацыі “Дзіцячы сад №24 г. Ліды”
у 2024/2025 навучальным годзе
настаўнікам-дэфектолагам Слесар Ю.І.
N |
Дата правядзення |
Час пачатку і заканчэння мерапрыемства |
Тэма |
Група асоб, з якімі праводзяцца кансультацыі |
1 |
18.09.2024 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя «Асаблівасці работы з выхаванцамі ў групе інтэграванага навучання і выхавання для дзяцей з цяжкасцямі ў навучанні» |
З выхавацелямі |
2
|
11.09.2024 |
17.55-18.15 |
Бацькоўскі сход «Асаблівасці карэкцыйна-педагагічнай работы настаўніка-дэфектолага ў групе «Верасок». Роля сям'і ў развіцці дзіцяці» |
З законнымі прадстаўнікамі выхаванцаў |
3 |
19.10.2024 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя «Навучанне дзяцей дашкольнага ўзросту складанню творчага апавядання» |
З настаўнікамі-дэфектолагамі |
4 |
23.10.2024 |
13.00-13.20 |
Метадычная гасцеўня “Займальны масаж” |
З выхавацелямі, настаўнікамі-дэфектолагамі |
5 |
23.10.2024 |
17.55-18.15 |
Кансультацыя «Развіццё матэматычных здольнасцей у дзяцей дашкольнага ўзросту» |
З законнымі прадстаўнікамівыхаванцаў |
6 |
20.11.2024 |
17.55-18.15 |
Кансультацыя «Гульні з пяском, як эфектыўны сродак развіцця маўленняі, пазнавальных псіхічных працэсаў дзяцей дашкольнага ўзросту» |
З законнымі прадстаўнікамівыхаванцаў |
7 |
20.11.2024 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя «Дробная маторыка і яе роля у развіцці дзяцей дашкольнага ўзросту з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця» |
З выхавацелямі |
8 |
18.12.2024 |
17.55-18.15 |
Кансультацыя “Што такое дробная маторыка і чаму так важна яе развіваць” |
З законнымі прадстаўнікамі выхаванцаў |
9 |
18.12.2024 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя “Выкарыстанне пясочнай тэрапіі як тэрапеўтычнага сродка развіцця маўлення і пазнавальных дзяцей дашкольнага ўзросту” |
З выхавацелямі |
10 |
22.01.2025 |
17.55-18.15 |
Кансультацыя "Чытаем разам з дзіцьмі” |
З законнымі прадстаўнікамі выхаванцаў |
11 |
22.01.2025 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя "Пераадоленне парушэнняў развіцця ў выхаванцаў праз выкарыстанне ў адукацыйным працэсе інфармацыйна-камунікатыўных тэхналогій і электронных сродкаў навучання” |
З выхавацелямі |
12 |
19.02.2025 |
17.55-18.15 |
Кансультацыя «Працоўнае выхаванне ў сям'і» |
З законнымі прадстаўнікамівыхаванцаў |
13 |
19.02.2025 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя “Фарміраванне сацыяльна-камунікатыўных навыкаў у дзяцей старшага дашкольнага ўзросту з цяжкасцямі ў навучанні” |
З выхавацелямі |
14 |
19.03.2025 |
17.55-18.15 |
Кансультацыя “Развіццё камунікатыўных навыкаў у дзяцей” |
З законнымі прадстаўнікамівыхаванцаў |
15 |
19.03.2025 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя “Сюжэтна-ролевая гульня, як сродак развіцця маўлення дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкасцямі ў навучанні” |
З выхавацелямі |
16 |
23.04.2025 |
17.55-18.15 |
Кансультацыя “Развіваем памяць, увагу, мысленне дзіцяці праз гульні” |
З законнымі прадстаўнікамівыхаванцаў |
17 |
23.04.2025 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя "Развіццё пазнавальных працэсаў дашкольнікаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця” |
З выхавацелямі |
18 |
21.05.2025 |
17.55-18.15 |
Кансультацыя "Беражыце вочы сваіх дзяцей!” |
З законнымі прадстаўнікамівыхаванцаў |
19 |
21.05.2025 |
13.00-13.20 |
Кансультацыя "Працоўнае выхаванне і навучанне дашкольнікаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця " |
З выхавацелямі |